De voorbereidingen zijn begonnen - Reisverslag uit Exloo, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn begonnen - Reisverslag uit Exloo, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn begonnen

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

19 September 2016 | Nederland, Exloo

Vanmorgen naar het gemeentehuis in Exloo geweest om een gewaarmerkt copy van mijn paspoort te laten maken.... de voorbereidingen zijn begonnen :-)

Ik heb er zin in!

  • 20 September 2016 - 07:57

    Marian:

    Leuk dat je weer gaat bloggen. Ik ga je volgen en meegenieten!
    Geniet van de voopret!

  • 20 September 2016 - 20:46

    Esther:

    Voor zover ik contact ga hebben in de wildernis, ga ik idd bloggen, hahaha. Leuk dat je weer volgt.

  • 24 September 2016 - 20:43

    Elske:

    We gaan met je meegenieten. Leuk dat je je droom waar gaat maken.

    Enjoy!

    Groetjes,
    Elske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 02 Sept. 2006
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 29976

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 September 2016

Namibie

17 September 2014 - 12 Oktober 2014

Uganda

Landen bezocht: