OMG - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Esther - WaarBenJij.nu OMG - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Esther - WaarBenJij.nu

OMG

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

23 Januari 2017 | Botswana, Kasane

Wederom kort bericht, lastig om de Nederlandse woorden te vinden zo nu en dan. Maar gisteren okavangodelta laatste dag ongelooflijk what a dag. We hebben wilde honden gezien!!! Hunting! I cry at the moment dat ik ze zag. En bleef maar zeggen omg omg omg . Almost ik kan het niet geloven nog !
En tijdens het pakken n olifant zo ongeveer in onze tent (3 meter op zn meest !) nu in kasane. We missen the bush van okavango....

• 23 Januari 2017 - 10:37

Jan:

Gaaf!! Ik kijk uit naar de verhalen en foto's. En alvast een goede terugreis gewenst.

• 23 Januari 2017 - 11:11

Annemiek:

Geweldig! We hebben een nieuwe Freek!!!

• 23 Januari 2017 - 11:17

Andrea:

Wow!

• 23 Januari 2017 - 12:41

Marian:

Enjoy nog even!
    Have a goede reis terug ;-)

• 23 Januari 2017 - 15:22

Gabriella:

Hoi zus, geniet nog even, dan een goede reis en daarna nog heel lang nagenieten!
    Groetjes Gabriëlla

• 23 Januari 2017 - 15:50

Marja:

Zo..zo...Esther, zo snel al de nederlandse woorden kwijt???? ha..ha... Maar je avonturen liegen er niet om zo te lezen, geweldig. Ben heel benieuwd naar je story's als je weer thuis bent..... Liefs Marja

• 23 Januari 2017 - 17:04

Boukje:

Wat gaat de tijd snel!
    Goede vlucht terug en geniet nog van de laatste dagen daar.
    Volgens mij heb je weer prachtige foto's gemaakt.

Knuffel van Bouk

• 23 Januari 2017 - 17:23

Bokko Jan:

Gaaf allemaal hoor. Heb zelf ook eens olifanten van zoooo dichtbij gezien. Heel indrukwekkend (en niet ongevaarlijk!).
    Goede vlucht terug!

• 23 Januari 2017 - 17:56

Rianne :

Wat gaaf!! Geniet nog lekker daar en tot snel! Kus!

• 24 Januari 2017 - 11:14

Johan De Leeuw:

Hallo Esther,

Mooi om te vernemen dat je het daar zo naar je zin hebt.

• 24 Januari 2017 - 18:26

Angelique:

Hey Esther, zo maak je wel wat mee zeg! Geniet er nog maar van, ben erg benieuwd naar al je verhalen. Dikke kus Angelique