Uganda - Reisverslagen van Esther - WaarBenJij.nu Uganda - Reisverslagen van Esther - WaarBenJij.nu

Uganda

In de voorbereiding op de mijn reis naar Uganda, was er natuurlijk een dingetje waar ik me even overheen moest zetten... Doenja kan niet mee.... gelukkig kan ze niet klokkijken en dat leer ik haar ook niet. En ik had haar met 1 telefoontje ondergebracht bij Olga :-)

Daarna was de reis vlot geboekt en kon ik een missie gaan volbrengen. Waka's (solarlampen) meenemen naar Uganda. De verkoop loopt :-) en voor iedere Waka die ik verkoop mag ik er eentje meenemen naar Uganda :0) Mooi geregeld met Maurits Groen op een terrasje in Amsterdam!
Op dit moment heb ik 7 Powers verkocht en 6 Lights en zijn er 2 donaties en is er nog een donatie onderweg. Leuk.
Wil je er ook een ? Dat kan, laat het me weten en ik regel het voor je!

Nog niet gehoord van de Waka Waka, kijk dan snel op de site: www.wakawaka.com

En zo bereid ik me rustig voor, genieten :-)

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2014

Otters en toch sloppenwijken

09 Oktober 2014

Haribo

08 Oktober 2014

My name is not Mzungu :-)

26 September 2014

Hoima, Uganda

29 Juli 2014

Ingeent
Esther

Actief sinds 02 Sept. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 29982

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 September 2016

Namibie

17 September 2014 - 12 Oktober 2014

Uganda

Landen bezocht: