Hoima, Uganda - Reisverslag uit Borger, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu Hoima, Uganda - Reisverslag uit Borger, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu

Hoima, Uganda

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

26 September 2014 | Nederland, Borger

En dan vandaag kan ik jullie een beetje bijpraten, heb een korte tijd, straks komt de boda boda me weer ophalen :-) Ik heb het ontzettend naar mijn zin. Goede vlucht gehad We hebben de eerstedagen vooral hee veel mensen ontmoet, geweldig ik heb koien gemolken 9dit toettsnbord toetst ech bereored, dus aan jullie er wat van te maken;-) ik heb doppen gespaar, ,kinderen zijn daar heel blij mee (alles kan een mens gelukkig maken) en kindern zijn al bij als ze onszien Jambo Jambo klinkt er overal waar we langs komen. Mensen zijn supervriendelijk!! Wllen allemaal een praatje maken en ijn geinteresseerd in wie je bent, wat je doet.
Gisteren eerste gamedrive, met geweldi veel girafffes, morgen ga ik naar de chimpan
sees we kunne een hele dag ipv een uurtje, kijk er naar uit. ER is vrijwel geen internet, wel overal wifi, maar dat zie ik metmijn kleine toestel niet zitten. Geen ide of er dus ng een bericht komt. Hierna. Dat is in de jaren dus wel veranderd, destijds was er overal internetcafe en nu bijna niet meer. In eerste instnaite ook niet echt aan gedacht hoor! Vrijwel alle uit e groep heben wifi.
1 probleempje met de lapmpen ik mag hiervan daan om een of andere vage reden geen contact met mijn hotmail. Dus at moet ik nog anders oplossen, komt goe :-)
Next time more :-) als er een next time komt :-) Groetjes Esther

  • 26 September 2014 - 16:16

    Annemiek:

    Ha Esther, het klinkt fantastisch allemaal. Wat een bijzondere ervaringen! Hoop nog meer verslagen van je te lezen, maar zo niet ben ik heel benieuwd naar al je verhalen na thuiskomst. Geniet ervan!
    Groetjes, Annemiek.

  • 26 September 2014 - 16:23

    Boukje:

    Hoi die Esther, Joh, wat fijn om iets van je te horen. Je geniet volop. Chimpansees, geweldig om dit in het echie mee te maken lijkt me. Ik hou de blog in de gaten en hoop op nog een bericht......

  • 26 September 2014 - 17:24

    William:

    Hee Esther.. Ondanks je toetsenbord troubles is het eerste bericht helemaal duidelijk en leuk. We vroegen ons al af... Hoe zou het gaan? Goed dus. Al veel gezien dus zoals ik lees. Gewoon van genieten en het schrijven van berichten mooi laten liggen tot na je vakantie. Geniet er van.. Have fun. Groeten....

  • 26 September 2014 - 18:29

    Jantje:

    ESTher, misschien zie je deze berichtjes pas als je terug bent, maakt niet uit, Genieten moet je. Dikke smok uit drouwen

  • 26 September 2014 - 18:36

    Marja En Angelique:

    Leuk van je te horen. Spannend allemaal. Op dit moment zitten wij nog in Frankrijk. Geniet nog maar lekker. We horen het allemaal wel als je thuis komt. Ik als eerste...ha..ha...

  • 26 September 2014 - 23:12

    Jeanette :

    Hoi Esther, wat fijn om van je te horen!
    Fijn dat je zo geniet. Nog heel veel plezier daar. Dikke knuffel xx

  • 27 September 2014 - 08:42

    Marian:

    Hoi Esther, Goed om van je te horen dat je het goed hebt daar! Ik wens je een bijzonder mooie tijd. Geniet er van. Een lieve groet!

  • 27 September 2014 - 22:13

    Bokko Jan:

    Tja, internet... Leuk om van je te horen. Gaaf dat je dit mee mag maken. Geniet er vooral van!
    Groetn uit Grunn

  • 28 September 2014 - 13:05

    Andre :

    Leuk wat van je te horen ,dag schat .

  • 28 September 2014 - 13:06

    Riet:

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat!

  • 28 September 2014 - 16:19

    Jan,Jannie,Maaike:

    Hoi Esther, goed om wat te lezen en goed dat je het zo naar de zin hebt. We hopen dat het met de lampen goed komt. We wensen je nog heel veel plezier daar en maak mooie plaatjes van mooie dieren!! Groeten uit Borger.
    JJM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 02 Sept. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 29984

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 September 2016

Namibie

17 September 2014 - 12 Oktober 2014

Uganda

Landen bezocht: