En weer een stapje verder - Reisverslag uit Borger, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu En weer een stapje verder - Reisverslag uit Borger, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu

En weer een stapje verder

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

27 September 2016 | Nederland, Borger

Vandaag alle vluchten maar eens naast elkaar bekeken en besloten dat ik toch gewoon vanaf Schiphol ga vliegen. Ietsje eerder heen, ietsje later terug. Want dat scheelde in de prijs :-) Dus de vlucht is geboekt!!!! :-)
Nu nog zien hoe ik die extra dagen wil besteden!!

Ik hoop een dezer dagen te horen dat de betaling van de visa goed is gegaan, zodat ik ook het project kan gaan betalen. Nog best spannend allemaal, maar Naankuse geeft goede begeleiding en ik volg de regels van Pippi Langkous maar.... ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan :-)

  • 27 September 2016 - 17:42

    Elske:

    Hoeveel dagen heb je extra te besteden? Genoeg om Etosha te bezoeken? Of blijf je liever een paar dagen in Windhoek? Of wellicht richting kust?

    Veel voorpret gewenst,
    Elske

  • 03 Oktober 2016 - 21:25

    Esther:

    Oeps, nog even wennen aan het feit dat er reacties kunnen komen Elske. Afhankelijk van hoe ik terugkom in Windhoek, ga ik van daaruit nog verder op pad (of niet ;-) ) Zowel de kust als ook Etosha zijn echter wel de moeite waard :-) Fantastische gebieden. Maar eerst maar de ervaring van het vrijwilligerswerk. Ik kom op een donderdag terug van het project en vlieg dan de dinsdag weer terug naar Nederland (nog even niet aan denken, eerst maar gaan! ;-) )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 02 Sept. 2006
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 29955

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 September 2016

Namibie

17 September 2014 - 12 Oktober 2014

Uganda

Landen bezocht: