Botswana (hun? Botswana?) JA Botswana - Reisverslag uit Maun, Botswana van Esther - WaarBenJij.nu Botswana (hun? Botswana?) JA Botswana - Reisverslag uit Maun, Botswana van Esther - WaarBenJij.nu

Botswana (hun? Botswana?) JA Botswana

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

18 Januari 2017 | Botswana, Maun

Even kort berichtje vanuit Afrika, volledig van de social media wereld vertrokken en ook wel n beetje van alles eigenlijk, wat heerlijk,
Ik ga niet inhalen jullie horen wel bod en wat als ik terug ben.ik heb het in ieder geval ontzettend naar de zin en maak crazydingen mee :-)
Ik heb in ieder geval een geweldig leuk mens (meer dan 1 ) leren kennen.Karen uit nieuw zeeland, ze vroeg me of ik zin had met haar mee te gaan naar Botswana voor n paar dagen.en daarna naar de vicfalls in Zimbabwe. Dus gisteren geboekt en vannacht vertrokken. We maken er een paar leuke dagen van voordat ze terug gaat naar nieuw zeeland en ik terug naar naankuse Namibië voor de laatste dagen.
Nu nog even niet aan denken en genieten, maar wat kijk ik ook uit naar weerzien met doenja en met jullie natuurlijk!
Liefs van mij !

  • 18 Januari 2017 - 20:17

    Petra:

    Klinkt goed, geniet ervan.

  • 18 Januari 2017 - 20:19

    Annemiek:

    Klinkt fantastisch allemaal, Esther!!! Geweldig om al dat moois in die verschillende landen te zien. En volgend jaar dan natuurlijk naar Nieuw-Zeeland. Mijn schoonzus en zwager zitten daar nu en zijn erg enthousiast.
    Lekker genieten nog, meid!!!

  • 18 Januari 2017 - 20:20

    Andrea:

    Veel plezier Esther en wat super dat je het zo naar je zin hebt. Heel blij om je berichtje te lezen. Kwam laatst Jantje tegen bij de AH en we vroegen meteen aan elkaar; "heb jij alweer iets gelezen van Esther'. Maar nu zijn we weer rustig! Geniet er van en tot binnenkort!

  • 18 Januari 2017 - 20:31

    Jan:

    Fijn iets te horen. Ik wens je nog ontzettendveel plezier daar. Hartelijke groet uit ijzig Borger

  • 18 Januari 2017 - 20:47

    Frank:

    Hoi Esther,

    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt, geniet nog maar van de komende tijd daar. Tot gauw.

  • 18 Januari 2017 - 21:34

    Gesien:

    Geniet!

  • 18 Januari 2017 - 22:32

    Riann :

    Wat fijn van je te horen en top dat je het zo naar je zin hebt!! Geniet ervan met als wat je nog gaat doen en van de fijne en mooie mensen die je ontmoet. Ik kijk er naar uit je weer te zien als je terug bent!

    Dikke knuffels, Rianne

  • 18 Januari 2017 - 23:45

    Henk Kuiper:

    Hoi Esther,

    Nog even lekker genieten daar. leuke harige vriendjes trouwens.
    Goeie reis terug en brei ondertussen maar een flinke warme trui voor hier.

    Groetjes,
    Henk en Luskey

  • 19 Januari 2017 - 09:27

    Marit:

    Heerlijk om te lezen dat je zo geniet. Dat vooral nog even blijven doen!

  • 20 Januari 2017 - 18:59

    Marja:

    Hoi Esther, wat fijn weer van je te horen, begon toch een beetje te kriebelen, die "radio" stilte.
    Maar nu heel fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er nog maar lekker van, maar dat doe je zeker, daar ben ik van overtuigd.
    Dikke knuffel Marja en Banjer

  • 22 Januari 2017 - 00:02

    Annette:

    Wow, wat een ervaring...
    Geniet ervan!!!!!

  • 22 Januari 2017 - 16:04

    Jantje:

    Lieve Esther,

    Eindelijk horen/lezen we wat van je, ik had me al zo vaak afgevraagd "wat doet dat wicht op dit moment", vaak aan je gedacht, onder andere om 24.00 uur op oudjaarsnacht, ik keek naar de maan en moest aan je denken. Ik hoop dat je het naar je zin hebt en dat je ontzettend veel leuke dingen hebt meegemaakt, tot snel en een dikke smok van mij...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 02 Sept. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 29949

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 September 2016

Namibie

17 September 2014 - 12 Oktober 2014

Uganda

Landen bezocht: