Marimba en sd cards - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Esther - WaarBenJij.nu Marimba en sd cards - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Esther - WaarBenJij.nu

Marimba en sd cards

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

26 Januari 2017 | Zimbabwe, Victoria Falls

Vanuit vic falls waar het stil is zonder karen.... Maar vanmorgen walking to the town ontmoette ik mzoe, we lopen samen op en hebben n lot toe chat, afterwards vraagt ie of ik marimba met hem wil spelen, :-):-):-) YES gaaf!

Karen en ik hebben backpacks geruild vanmorgen.... En .. Nu zijn mijn sdcards onderweg naar new zealand met alle foto's en video's :-):-):-) goede reden voor bezoek aan nw zeeland :-):-)

morgen nu bus back to Namibië tv et pick me up at the grens van Zambia 10 minuten van hier...

  • 26 Januari 2017 - 16:58

    Jantje:

    Ga je direct door naar Nw Zeeland of kom je nog eerst naar dit kikkerlandje????

    See you snel :-)

    Jantje

  • 26 Januari 2017 - 17:23

    Esther:

    Goeie suggestie Jantje :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 02 Sept. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 29968

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 September 2016

Namibie

17 September 2014 - 12 Oktober 2014

Uganda

Landen bezocht: