Haribo - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Esther - WaarBenJij.nu Haribo - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Esther - WaarBenJij.nu

Haribo

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

09 Oktober 2014 | Oeganda, Kampala

Het onbewoonde eiland blijkt geen eiland en ook niet geheel ontbewoond :-) haha. Vanmorgen zo'n 10 km gelopen en dacht dat is toch wel raar, alleen een wandeling maken... zonder Doenja. Wat een verrassing als ik het terrein verlaat wordt ik verblijd met Haribo :-) de hond van de eigenaren wandelt gezellig mee. Al snel wandelen we niet meer met z'n tweeen, maar worden we vergezeld door een aantal Afikaanse jongeren en hebben we genoeg te bespreken. Het is een feestdag vandaag en de scholen zijn vrij.

De plek waar ik nu zit is erg luxe maar ook zeker mooi. (Al was hier wel de 2e kakkerlak die ik ontmoet heb in Afrika deze trip) Er is echter niet veel te doen, ik heb dus besloten zaterdag de sloppenwijken in te gaan. Straks even zien hoe ik dat kan regelen met de boot hiervandaan, mijn bagage (want zaterdagnacht vliegen we terug) en met Charles en Rein van het brandwondenproject. Blij dat ik die kans ook nog krijg om daar gebruik van te maken. Vandaag en morgen dus nog maar relaxen (en morgen een wandeling, hopenlijk met Haribo, de andere kant op.

BTW gisteren nog een highlight vergeten, ik mag me verblijden met 2 Ugandese geocaches die ik bij kan schrijven :-)

Groetjes Esther

  • 09 Oktober 2014 - 15:19

    Jantje Kliphuis:

    Esther,

    Dat kan niet iedereen zeggen een geocache in Oeganda vinden, super!!!!

    Jantje

  • 09 Oktober 2014 - 15:56

    Koen Woltmeijer:

    Hoi Esther,

    Ontzettend leuk om al je verslagen te lezen, geniet nog even van de laatste dagen...het zal behoorlijk wennen zijn eenmaal terug in Nederland. Maar voldoende ervaringen en herinneringen om heel lang op te teren.

    Koen

  • 09 Oktober 2014 - 21:21

    Marja:

    Geweldig Esther wat een avontuur. Genieten. ..toppie!
    een heel andere wereld. Nog eventjes....

  • 24 December 2016 - 23:04

    Margot:

    Hoi Esther,

    Het gaat allemaal weer veel te snel he?
    Zo te zien heb je weer het een en ander meegemaakt!
    Vier je daar nog een beetje Kerst???
    Een goed en gezond 2017 in ieder geval!!

    We spreken elkaar weer ls je thuis bent!!!
    Fijne tijd nog!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 02 Sept. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 29978

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 September 2016

Namibie

17 September 2014 - 12 Oktober 2014

Uganda

Landen bezocht: