Rabies, Malaria, backpackerslodge .... - Reisverslag uit Borger, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu Rabies, Malaria, backpackerslodge .... - Reisverslag uit Borger, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu

Rabies, Malaria, backpackerslodge ....

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

17 Oktober 2016 | Nederland, Borger

Na een heerlijk cache-weekendje weg met de meiden en honden, vandaag nog een dagje vrij en nog maar wat dingen regelen. Na wat gedoe is er dan nu toch een creditcard. Nooit geweten dat ze daar ook prepaid versies van hadden. Omdat ik geen vast contract heb, kan ik geen normale krijgen. Hier stort je eerst geld op, zodat je garant staat voor jezelf. Ik vind dat nog niet eens zo gek :-) #zoudenmeermensenmoetendoen ;-)

Daarnaast al een week contact met thuisvaccinatie. DTP en Hepatitis A is nog geldig van de vorige reis. Ze vragen of ik ook rabies wil worden ingeent. Ik heb geen idee of ik daar veel kans op loop, dus ik vraag het na. Ondertussen cancelen ze vanuit thuisvaccinatie de afspraak voor morgen. Eh... ik heb nog geen antwoord gegeven op jullie vraag hoor??? Ik hoop dat ze morgen dus alsnog kunnen komen voor die rabies-enting, anders schuift het op en dan wordt het wat krap (moet er 3 hebben voordat ik wegga, met minstens 2-3 weken tussentijd).
Goed nieuws, geen malariatabletten :-) dat scheelt weer een hoop rotzooi slikken, jahoe :-) dáár wordt ik blij van :-)

Dan nog de backpackerslodge die ik wil boeken, eerst maar eens informeren of ze nu wel of niet een kamer voor me gereserveerd hebben, want daar ging het met betalen, en garant staan via Rianne enzo een beetje mis. Om te voorkomen dat ik de hele lodge afhuur (op kosten van Rianne ;-) ), (er zijn al zoveel mails heen en weer geweest over dat het reserveren niet goed ging, nu zou het met creditcard goed moeten gaan maar toch nog maar ff een check :-)

En als ik dan weet of de maand onbetaald verlof op het werk gelukt is (januari) dan kan ik ook de juiste reisverzekering afsluiten (denk ik). En o ja, ook nog een annuleringsverzekering. Wat ook wat onduidelijkheid met zich meebrengt, omdat ik in stukjes heb geboekt eerst Naankuse, kijken of er plek voor me is, daarna de vliegreis, dan nog de lodge en die laatste ga ik voor de terugreis nog niet boeken omdat ik niet weet hoe alles gaat lopen verder en dat vind ik juist zo leuk, gewoon niet weten met wie, ik waar en wanneer zit en wat ik dan precies doe... behalve zandkastelen bouwen dan ;-) #ikkijkernaaruit!

  • 13 November 2016 - 19:49

    Margot:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 02 Sept. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 29954

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 September 2016

Namibie

17 September 2014 - 12 Oktober 2014

Uganda

Landen bezocht: