Op Neuras, wijngaard - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Esther - WaarBenJij.nu Op Neuras, wijngaard - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Esther - WaarBenJij.nu

Op Neuras, wijngaard

Door: Leapardlady

Blijf op de hoogte en volg Esther

07 December 2016 | Namibië, Windhoek

Ik ben vanuit het basiskamp direct verhuisd, ik vind het er druk en moet even wennen aan de dierentuin daar. De eerste opdracht die ik kreeg was te wandelen met jonge cheetahs, WTF iedereen was met de dieren aan het knuffelen, hun dat was toch juist niet de bedoeling?? Maar daar over vertel ik wel als ik met 10 vingers kan typen :-)
de volgende opdracht was het voeren van de cheetahs, wilde honden luipaarden, wow wat was dat gaaf en vies, hele armen onder het bloed, van hetgeen je moet voeren en een stank, vooral de wilde honden, wow!
Daarna dus spullen gepakt en voor n week naar Neuras. Waar we wel si di hebben maar vandaag pas het ww krijgen, dus....
Hier zijn we met 4 vrijwilligers, we wandelen veel om de cameravallen te vervangen. En daar naast cheetahs voeren, meercats en we hebben 1X met de antenne gezocht.
Vandaag een dagje vrij en zijn we naar sossusvlei geweest. 10 jaar geleden ook geweest kon me niet meer herinneren dat het zo groot was.
Al met al heb ik het naar mn zin nu ik begin te wennen. Zaterdag vertrek ik weer, dan ga ik naar kanaan, geen wifi evenals op het basiskamp niet, weinig mogelijkheden dus om jullie bij te praten, maar de verhalen komen dan later wel :-)
doei!!!

  • 07 December 2016 - 19:17

    Jan:

    Mooi om iets te horen. Klinkt wel heftig allemaal. Veel plezier verder en ik hoop op mooie foto's. Hartelijke groet uit Borger

  • 07 December 2016 - 19:21

    Petra:

    Na het verhaal over knuffelen en voeren van Cheetahs lees ik dat je nu niet met 10 vingers kan typen? Heb je ze nog wel alle 10? ;)

    Je hebt het naar je zin zo te lezen, geniet ervan.

    Petra

  • 07 December 2016 - 19:26

    Gesien:

    Heerlijk om iets van je te horen! Ik heb veel aan je gedacht. Dompel je onder in Afrika, wij horen tzt wel weer wat.

  • 07 December 2016 - 19:50

    Melanie:

    Fijn dat je begint te wennen, ennnn wandelen met jonge cheeta's, daar heb je toch wel foto's van he! Geniet ervan met een grote G! Liefs Melanie

  • 07 December 2016 - 21:16

    Gabriella:

    doe later je verhalen ;) Nu eerst daar genieten. Wij krabben onze ramen...brrr koud. Groeten je grote zus.

  • 08 December 2016 - 00:37

    Marja:

    Blij van je te horen. Was zo benieuwd hoe het met je gaat. Maar zo te lezen prima, erg fijn. Mooie verhalen van rianne en nu ook van jou. Nog heel veel plezier. Ik kijk uit naar je volgende verhaal.

  • 08 December 2016 - 02:45

    Rianne :

    Dat is weer eens wat anders dan wandelen met Doenja! Fijn dat je het best je zin hebt nu. Hopelijk went de volgende stek op snel. In donwnunder alles goed! Camper ingeleverd en morgen door naar Hobart voor het volgende avontuur. Veel plezier en genieten jij! Knuffel!

  • 08 December 2016 - 07:25

    Marit:

    Wauw, wat een ander leven dan hier. Geniet ervan, ondanks alle hectiek.

  • 08 December 2016 - 19:14

    Esther:

    Idd naar km zin vandaag bij wilde meercats gezeten, die komen het vlees uit je handen halen. Ze leven in het wilt maar toch niet helemaal wild dus, vandaag fantastisch gesprek gehad met de namibische dame uit de keuken. Verder niet veel tijd om foto's te maken, die cheetahwalk zijn foto's van idd en dat gaat vast nog wel een X gebeuren als ik terug ben op het basiskamp. Evenals wandelen met baboons (apen ) en slapen met n babybaboon die moedeloos is. vanmiddag heeft iemand zitten filmen, krijg ik ook vast wel.
    Morgen slapen we buiten, ben benieuwd wat dat voor ervaring oplevert. Tot later ergens. !

  • 08 December 2016 - 21:26

    Angelique:

    Hey Esther, wat fijn om je verhaal te lezen. Kunnen wij jou reis en ervaringen ook een beetje mee beleven. Fijn dat je het naar je zin hebt. Ben al benieuwd naar je volgende belevenissen. Geniet ervan! Groetjes Angelique

  • 08 December 2016 - 21:44

    Sandra :

    leuk wat van je te horen...we wachten op nog meer spannende verhalen! Have fun!!! groetjes Sandra

  • 08 December 2016 - 23:18

    Boukje:

    Fijn om te lezen dat je gewend bent en het naar je zin hebt. Gaaf om te lezen dat je met een baby-aapje hebt geslapen omdat hij/zij geen moeder meer had. Past bij jou om dit mee te maken. Geniet, tot later.

  • 09 December 2016 - 14:17

    Elske:

    Hoop dat je een heerlijke tijd hebt en dat er niet teveel gewandeld wordt met wild, want dat lijkt me niet de bedoeling van beesten die in het wild horen. Dat wordt het net een dierentuin....:-)

    We kijken uit naar je volgende verslag.
    Jan en Elske

  • 09 December 2016 - 16:48

    Henny:

    Hoi Esther,
    Fijn dat je gewend bent en dat je het naar je zin hebt.
    Ik ben heel benieuwd naar de foto's. Geniet van je tijd daar en heel veel plezier.

  • 11 December 2016 - 15:56

    Jantje:

    Hé, Nog een berichtje, als ik jou mail lees dan vind ik het zo stoer dat je daar bent, vast een bijzondere wereld en ik vind het natuurlijk ook fijn, net zoals alle bovenstaande mensen dat je, je draai gevonden hebt, kijk uit naar volgende update, knuf Jantje

  • 25 December 2016 - 12:02

    Gea:

    Hoi Esther

    Hoe is Kerstmis daar? Nog een rendier gezien tussen de apen?

  • 28 December 2016 - 21:23

    Frank:

    Hoi Esther, we hopen dat je gauw weer wat van je kunt laten horen en dat je het goed naar je zin zult hebben. Dikke kus van ons beiden hoor.

  • 07 Januari 2017 - 22:57

    Wilma:

    Hé Esther, wat een gave tijd zul jij daar hebben. Hier vandaag sneeuw en ijzel. Kun jij je vast niks bij voorstellen :-) Lieve groet, Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 02 Sept. 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 29956

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 September 2016

Namibie

17 September 2014 - 12 Oktober 2014

Uganda

Landen bezocht: