En daar ga ik dan .... - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Esther - WaarBenJij.nu En daar ga ik dan .... - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Esther - WaarBenJij.nu

En daar ga ik dan ....

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

29 November 2016 | Namibië, Windhoek

Een goede reis gehad, zelfs een beetje kunnen slapen op 2 plekken, het vliegtuig was lang niet vol. ook de overstap ging vlot, al was het even zoeken. Ook werd ik zoals afgesproken netjes opgepikt op het het vliegveld. Een aantal keren onderweg als ik bedenk dat ik nu eindelijk ga doen wat ik al zolang roep, schiet ik vol.
De backpackerslogde geeft me een mooie kamer, met zo'n van aan het plafond, (zo heet dat toch) het is net een hamster in een radje :-) zo'n lawaai maakt het.
En in de supermarkt zijn ze aan het dweilen, ze dweilen om je voeten heen en de dweiler wordt gevolgd door twee dames met een kartonnetje die de vloer droogwapperen :-)
verder is het erg warm, moet er de aan wennen, mijn ogen tranen van de droogte, net of ik uien aan het schillen ben.
Verder nog niet echt op onderzoek uitgeweest in de buurt dat ga ik morgen doen en dan donderdag naar het project, ik ben zo benieuwd!

  • 29 November 2016 - 19:09

    Andrea:

    Woehoe, fijn om te lezen dat je bent aangekomen! Heel veel moois toegewenst!

  • 29 November 2016 - 19:23

    Boukje:

    Joehoe, veilig geland dat is fijn om te lezen. En. ....plafondventilator bedoel je. Hersens moeten ook aan de warmte wennen. Komt allemaal goed. Succes en de groeten aan de chimpansees.

  • 29 November 2016 - 19:34

    Marian:

    Super, het avontuur is begonnen!!
    De plafond-ventilator staat, waarschijnlijk, voor het eerste van de dingen waar je wel aan zal wennen.
    Veel plezier!
    Ik hoop dat je er volop van gaat genieten :-)

  • 29 November 2016 - 19:37

    Petra:

    Heel veel plezier en vooral genieten. Voor je het weet praat je alweer in Nederlands Engels tegen ons.

  • 29 November 2016 - 19:41

    Marja:

    WooHoooooo... je doet het!
    Als ik je lees, denk ik: je bent daar met heel je hart. 't Wordt vast een ervaring om nooit meer te vergeten.
    En zo'n plafondventilator heet een 'fan', tenzij je een bestelbusje aan het plafond hebt hangen, natuurlijk ('van'). ;-) Ik wens je een hele gelukkige, bezielde tijd daar. Geniet van je eerste kennismaking, donderdag!
    Lieve groet, Marja

  • 29 November 2016 - 19:41

    Jan:

    Goed om te horen dat de reis voorspoedig verliep. Ik wens je een fijne tijd daar met veel mooie momenten. Hartelijke groet, Jan

  • 29 November 2016 - 20:27

    Barbara:

    Heej Esther.
    Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan.
    Geniet er van.
    Groetjes Barbara.

  • 29 November 2016 - 21:40

    Frank:

    Hoi Esther,

    Wat fijn om te horen dat het met de vlucht allemaal goed is gegaan. Je hebt het toch allemaal maar mooi gedaan, wees trots op jezelf en geef het maar even de tijd om aan de nieuwe omgeving met alles wat daar bij hoort te wennen. Hou ons op de hoogte want we leven met je mee hoor. Groetjes Frank en Ad.

  • 29 November 2016 - 22:19

    Rianne :

    Yes, je bent er! Dat doen waar je hart om roept. Fijn dat het kan, knap dat je het doet. Warmte zal wel even wennen zijn. Maareh... Ik krijg steeds klachten dat het zo koud is in NL

  • 29 November 2016 - 22:20

    Rianne :

    Daar kwam nog wat achteraan, maar blijkbaar staat een smiley voor einde bericht... Ik ben zo benieuwd naar wat je project precies inhoudt en wat je allemaal gaat doen. Wens je ontzettend veel plezier en hoop vooral dat je heel erg mag gaan genieten van alles wat je doet en tegenkomt. Hele dikke kus vanuit DownUnder! Xx

  • 30 November 2016 - 16:29

    Esther:

    Ik ook Rianne. Blij dat ik morgen ga. Al heb ik hier in de backpackerslodge al wel n nieuw adresje opgepikt voor Schotland. Ben vandaag wat wezen cachen, TB's gedopt behalve die van marielle en mij, die gaan nog even mee. Maar heb nu wel weer genoeg uitlaatgassen gesnoven. Drukke stad. Groetjes en wie weet tot later !

  • 30 November 2016 - 16:42

    Esther:

    En o ja er hangt idd geen busje aan het plafond ik wist dat ik in de buurt zat, maar deze fan heb ik toch maar uitgezet want hij kraakte en piepte of het een lievelust was.
    En ik heb hier in lodge ondertussen alweer een bijnaam.... Leapardgirl (luipaardenmeisje) :-)

  • 30 November 2016 - 17:26

    Elske:

    Spannend joh, geniet er volop van meid! Enneh, heb gewoon weer heimwee naar Namibië als ik je verhaal zo lees. Het leven is daar zo anders, de mensen zo lief en alles gaat lekker op zijn Afrikaans.

    Liefs,
    Elske

  • 01 December 2016 - 09:06

    Leapardlady:

    Vanmorgen vroeg nog even snel naar de supermarkt om water te halen, gisteren bijna 5 liter gedronken. En dan wordt je begroet met love you (ik hou van jou ) uiteraard geloof ik dat :-):-):-)
    nu met n boek wachten op de mensen van Naankuse, ik ben benieuwd! (Ze zijn later dan verwacht, maar dat moet natuurlijk ook anders zou ik nog denken dat ik in het verkeerde land was ... Hahaha

  • 01 December 2016 - 15:07

    Marja:

    Lieve Esther, fijn dat de reis verder goed is gegaan! Het echte avontuur gaat nu beginnen....spannend! Ben heel benieuwd naar wat je allemaal gaat meemaken en beleven. Kijk uit naar je volgende bericht!

  • 01 December 2016 - 19:32

    Bokko Jan:

    Mooi dat je goed bent aangekomen. Weer een nieuw stukje Afrika.
    Ben benieuwd om te lezen wat je allemaal gaat beleven!
    Geniet er van!

  • 01 December 2016 - 19:38

    Gabriella:

    Hi Esther, je ziet het is mij gelukt. Veel plezier daar!

  • 01 December 2016 - 22:10

    Geerling :

    Hoi Esther,
    Maak er een mooie tijd van.
    Ben benieuwd of je de wilde dieren nog tegenkomt
    Succes met het project.

  • 02 December 2016 - 10:43

    Dodo:

    Hallo , even een berichtje vanuit Nederland in Sinterklaas stemming.
    gedichten maken etc.
    (de gekleurde pieten zijn bij jou denk ik)
    Ga ervan genieten en zorg wel goed voor jezelf!
    groetjes Dodo en Klazien

  • 11 December 2016 - 15:52

    Jantje:

    Hé,

    Ik dacht steeds hoe zal het met Esther zijn, zal ze al op de plaatst van bestemming zijn. Helemaal dit berichtje niet gezien, toch aan je gedacht, dikke knuf, geniet en doe voorzichtig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 02 Sept. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 29971

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 September 2016

Namibie

17 September 2014 - 12 Oktober 2014

Uganda

Landen bezocht: