Papieren... - Reisverslag uit Borger, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu Papieren... - Reisverslag uit Borger, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu

Papieren...

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

23 November 2016 | Nederland, Borger

Gisteren afscheid genomen op het werk, wat ben ik in het zonnetje gezet, met mooie kaarten en lieve woorden. Gisterenavond op de bank alles rustig doorgelezen, met een glimlach en zo nu en dan een traantje. En de bos bloemen kan ik ophalen als ik terug ben :-) Ik zal de mensen missen! Maar toen ik gisterenmiddag met Doenja over de Drentse Hondsrug in het zonnetje liep, voelde ik me blij, net of er een vogeltje uit mijn borst naar buiten vloog! Heerlijk!

En dan vanmorgen, ik heb huisarrest omdat de ketel nog even nagekeken moet worden, dus mooi de tijd om de papieren bij elkaar te zoeken. Het eerste papier wat ik pak, is de werkvisum. En tot mijn grote schrik, zie ik dat die niet op mijn naam staat.... dus direct maar in de mail geklommen. Er rustiger naar kijkend kan het ook zijn dat het wel het goede visum is, maar dat het op een andere naam staat omdat het een groepsvisum is, maar dat wil ik dan wél even zeker weten :-)

Dan zo nog wat andere dingen checken en zo komt het langzaam steeds dichterbij :-) Ik heb er zin in!


  • 23 November 2016 - 09:45

    Annette :

    Hey lieve Esther,
    Heel veel plezier en mooie ervaringen gewenst!!

    Liefs, Annette

  • 23 November 2016 - 11:22

    Esther:

    Dank je wel Annette, leuk dat je volgt :-)

    Enne... het is gelukkig wel het goede visum... had ik ook kunnen lezen in de mail. Toch een beetje stress en moet er ook met het Engels weer even inkomen. Ik weet dat dat snel gaat. Vergeet nooit meer dat ik, lang geleden, in de kraamzorg werkte en een Amerikaans gezin hielp. Toen ik na 3 dagen 's avonds thuis kwam sprak ik de katten al in het Engels aan. hahaha

  • 23 November 2016 - 13:28

    Gesien:

    Ik leef mee!

  • 23 November 2016 - 16:39

    Boukje:

    Ha lieve Esther,

    Och ja, een beetje stress is wel logisch. Er moet veel geregeld worden. Maar.....het komt allemaal goed, je zult het zien.
    Ik ben blij dat we elkaar nog gezien en geknuffeld hebben gisteren. Ook Doenja natuurlijk. Er wordt goed op haar gepast.
    Ik wens je alvast een goede vlucht toe en ik volg je........

  • 24 November 2016 - 11:16

    Dodo En Klazien:

    we zij wel een beetje jaloers op je ,dat je dit avontuur aangaat.
    heel veel plezier en geniet er van, groetjes Dodo

  • 27 November 2016 - 19:27

    Elske:

    Geniet van de voorpret. Ik geniet lekker mee!

    Groetjes,
    Elske

  • 28 November 2016 - 13:10

    Henk:

    Hello Esther,
    Relax and have nice trip.
    We are looking out voor de rest :-)

    Greatings from Danielle, Henk en Luskey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 02 Sept. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 29961

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 September 2016

Namibie

17 September 2014 - 12 Oktober 2014

Uganda

Landen bezocht: