En ook de rest is betaald. - Reisverslag uit Borger, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu En ook de rest is betaald. - Reisverslag uit Borger, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu

En ook de rest is betaald.

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 Oktober 2016 | Nederland, Borger

Vandaag het kunstje rondom betalen nog een keertje uitgehaald. Om de wisselkoers te omzeilen hebben ze een systeem dat ervoor zorgt dat ik kan betalen in Euro's bij een Belgische bank, dat systeem rekent dan ook direct het bedrag om. Ik krijg netjes op papier wat ik allemaal in moet vullen en ook dit keer is het weer gelukt. Daarna het bedrag overgemaakt. Toch iets meer dan de wisselkoers.nl aangaf. En onderwijl werd ik gebeld, ze kunnen zien dat ik het systeem gebruikt heb en vragen of ik ondersteuning nodig heb bij betalen. Dat voelt toch even vreemd en omdat ik de betaling bijna rond heb als ik de man aan de telefoon heb, geef ik aan zijn hulp niet nodig te hebben. Hij zegt me een mail te sturen en die ontvang ik ook per omgaande. Netjes!
Nu nog op zoek naar een backpackersplek waar ik de eerste nachten door ga brengen, maar ook daar hebben ze een suggestie voor, die heel goed betaalbaar is. Van de week maar even naar kijken.
Ook heb ik Emma van Waka-waka nog even gemaild, of ik misschien voor hen nog iets kan betekenen als ik toch die kant op ga. Zou toch leuk zijn als dat nog een staartje krijgt :-)
Het einde van werken komt nu ook in zicht, voelt wel gek, maar ook goed! Wordt vervolgd!!